2008. július 8., kedd

Ananászos tatin torta

Jobb dolgom nem lévén nekiálltam foodblogokat olvasgatni, így akadtam erre a sütire Zsófi blogján. Hirtelen felindulásból meg is csináltam. Ahhoz képest, hogy milyen rosszul indult teljesen jó lett. Először is ész nélkül összeöntöttem a vizet és a cukrot a karamellhez, majd mikor gyöngyözve forrt, elkezdtem gondolkozni, hogy talán nem így kellett volna (o; Másodjára azért már sikerült. Hanem ezután kénytelen voltam ráébredni, hogy a csatos tortaformából bizony ki fog folyni a karamell, abba nem önthetem. Fogtam az őzgerinc formát, és beleöntöttem abba. Szerencsére még mielőtt a tésztát is beleöntöttem volna gyanút fogtam, hogy ha bele is fér az egész, nőni már nem lesz hely. Jártam már úgy, hogy kifolyt a tészta a formából, nem móka utána sütőt takarítani meg konyhát szellőztetni :) Végül egy nagy jénaiban sütöttem meg, és a végredmény teljesen megfelelt az elvárásoknak. Hozzá kell tennem, hogy számomra nagyon édes lett, ilyen állapotában határozottan kíván egy bögre tejet :)



Nincsenek megjegyzések: